San Vicente de la Barguera

9 mei 2017 - San Vicente de la Barquera, Cantabria, Spanje

De saaie etappe van gisteren is vandaag weer helemaal goed gemaakt. Wat een prachtige en afwisselende tocht. Licht glooiend ging het over landelijk gebied, afgewisseld door leuke dorpjes, bos en spannende weggetjes. Ja zelfs een stukje over  een golfbaan.

Onderweg een bakkie gedaan met een stel caminogangers uit Manchester. Lekker kunnen zwammen over de mogelijke finale tussen Ajax en Manchester United. We zijn  het oneens gebleven :)

Redelijk vroeg in de middag aangekomen in de herberg van San Vicente (foto) en ik merk nu al dat het hier leuk gaat worden.

1. Henk LOOIJE:
    Frank,
    Je gaat lekker begrijp ik als ik je blog lees. Heb je geen blessures of andere zaken, die je hinderen. en neem je nog een rustdag of ga je still going strong to the end. Wat Ajax betreft gaan we natuurlijk voor de dubbel. En dan tegen Blind, dat zie ik wel zitten.
  2. Frank:
    9 mei 2017
    Nee, geen blessures tot nu toe. Ik sta er zelf van te kijken dat het me zo relatief makkelijk af gaat. Goede voorbereiding gehad!
  3. Petronella van der Giessen:
    9 mei 2017
    Als de ene dag de omgeving niet zo mooi is, is het des te meer genieten de volgende dag
    Alleen oppassen voor stieren...of...zijn het toch koeien?
  4. Frank:
    9 mei 2017
    Haha, het zijn echt koeien Petro.
  5. Nelie.griffioen:
    10 mei 2017
    Hoi Frank
    je gaat goed zeg,maar had ook niet anders verwacht!
    Leuk dat je onderweg met andere Santiagogangers contact hebt.
    Je had het over Ajax,maar ben je al op de hoogte van Feyenoord,wat je w.s niet zo erg zal vinden....
    Begrijp dat je een Ajax-fan bent?Dan ziet het er (misschien)wel gunstig uit voor de Ajaxaanhangers.
    Maar goed jij bent lekker aan het wandelen en genieten van de mooie natuur.
    Hou je haaks,en hopelijk zonder blessures.
    Groet van Nelie(we houden je op de hoogte v.w.b. het voetbal)Houdoe.
  6. Frank:
    10 mei 2017
    Dank je Nelie, ja ik kijk af en toe naar het nieuws, ook wat de voetbal betreft, maar heb momenteel meer oog voor m'n directe omgeving nu. Houdoeeee