Pobena

3 mei 2017 - Pobeña, Spanje

Vandaag ging de route van  Bilbao naar Pobena, volgens het routeboekje een van de lelijkste stukken en dat zou zo maar kunnen. Richting de kust, maar grotendeels door druk stedelijk en industrieel gebied. Mede omdat er wat meer mogelijkheden waren voor een koffietje onderweg vond ik het niet zo erg. Ik heb meteen ook maar wat urban foto's gemaakt, weer eens wat anders.

Wel heel lastig om de route aanduidingen te spotten. Vaak ging het maar net goed en soms stond ik echt om me heen te kijken met een vragende blik van waar zijn die verdraaide gele pijlen gebleven? En opeens zie je dan op een vuile steen onderaan op de hoek van een straat een klein geel pijltje. Geen gekheid, maar ik kreeg soms echt het gevoel dat ik geholpen werd.

En tenslotte is daar het strand van La Arena, zelfs opgenomen in de route en is de eindbestemming gauw gevonden.

Morgen heb ik een volle week gelopen en is het tijd voor reflectie. Daar zal dan ook over schrijven.

PS: ik weet dat ik af en toe schrijffoutjes maak (ij of ei). Erg aardig dat ik daar geen reacties op krijg :)

1. Peter Wesstein, broer van....:
    3 mei 2017
    Ja al bijna een week op weg. Ben benieuwd naar je verslag morgen
  2. Dik:
    Ajax staat 3-0 voor!
  3. Joelle:
    3 mei 2017
    Je welverdiende kopje koffie! Ik hoop dat je er nog vele mag vinden onderweg :)
  4. Henk en Ria Aalbregt:
    3 mei 2017
    nou nou Frank wat n avontuur! We zijn nu ff bij Pa A en die vond t ook heel bijzonder wat je aan t doen bent! Succes en we kijken uit naar je volgende verslag!
  5. Bram en Marianne:
    3 mei 2017
    Big bro, ik moet nog verder bijlezen, maar so far so good volgens mij. Leuke foto's, geeft goede indrukken van wat jij ziet lijkt me. Zettum op.

PS jouw cluppie heeft 4-1 gemaakt en oh ja feyenoord wordt kampioen
  6. Frank:
    4 mei 2017
    Haha, dat wat m'n cluppie betreft klopt en wat F betreft, tja daar ben ik ook bang voor.... Maar ik gun het ze wel hoor. Een beetje...:)
  7. Nico:
    5 mei 2017
    Zo'n broodje ei (of is het nou ij?) smaakt zeker wel na zo'n wandelingetje?
    Mooie verhalen en mooie foto's, heel gaaf om ons mee te laten beleven.
    De finale van de Europa League nemen we wel op hoor!
  8. Frank:
    5 mei 2017
    Goed plan Nico, maar eerst nog wel even die finale halen.